Thursday, January 15, 2009

Bilik-ku yang Baru

Mmm..

smlm aku xdtg keje..nape ttbe xde mood nk dtg keje
rs mcm xsht je :(
mgkn disebabkab oleh kepenatan..

akhir2 nih aku jd glamor dikalangan jr.2 aku
yela diorg dh start smbg master..nk mnta ajar software baru
tp aku pun xpndi sgt hik3.
ajar yg termampu je


lama jgk tdo smlm hik3 bgn dkt kul 10
best btul tdo..
bgn trus mandi n basuh kain
then aku kuar beli barang utk bilik aku :)

byk brg yg aku xde yg kna aku beli..
penyapu, mop, alas kaki, selipar toilet
hik3. cawan pun kna beli lain :D
maklum la tgal semenya kat umah lama..
diorg gne xsmpi ati nk amek balik

after shoping aku pun mula la angkt brg masuk bilik..
kmas2 skit..pasang tikar getah ..n mop lantai :-p
pnat xterkire..mklum la pose..
sbb dh jnji ngn si Die (my ehem2)

so after that, tdo jap smpi asar..
waa dh lame i xtdo atas katil..SYOK sgt :)

so mlm smlm aku dh tdo kat bilik br..
and arini aku akan angkt brg skit2 dr umah "kak S"
thanks kat Kak S bg i tgal kat umah u slama sebulan lebey..






No comments:

Post a Comment